top of page
FAQ
-
Vragen over artikel?Bij elk artikel staat er een ruime productomschrijving om u zo veel mogelijk te informeren. Is er iets niet duidelijk? Mail, bel of chat met ons.
-
Hoe betalen?Via de klantvriendelijke webshop kan u betalen via bancontact of overschrijving,… Van zodra uw betaling bij ons verwerkt is, starten we met het behandelen van uw bestelling. Liep er iets fout tijdens het betaalproces? Twijfelt u of de betaling correct is verlopen? Aarzel niet om ons te contacteren!
-
Leveradres?U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces. Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt worden niet gratis een 2de keer aangeboden.
-
Geen bestelbevestiging ontvangen?Het kan enkele minuten duren vooraleer u de bestelbevestiging per mail ontvangt. Controleer ook even je spambox, misschien is de bevestiging daar terecht gekomen. Stuur ons gerust een mail via nancy@kiddieboontje.be, we kijken het graag voor je na.
-
Foutje gemaakt bij het plaatsen van je bestelling?Heb je een typfout gemaakt, vergist van maat of van kleur, gaf je een verkeerd leveradres door? Neem zo spoedig mogelijk contact op met ons via nancy@kiddieboontje.be. We kunnen de bestelling nog aanpassen indien dit binnen een redelijke termijn wordt doorgegeven. Plaats geen nieuwe bestelling met de juiste gegevens, dit zorgt voor verwarring.
-
Retourneren?Blanco artikelen kunnen geretourneerd worden. Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten. Retourneren is op kosten van de koper.
-
De koerierdienst kwam langs maar ik was niet thuis. Wat nu?U kan uw bestelling afhalen in een afhaalpunt. Dit hangt af van de koerierdienst die je pakket bezorgt. U vindt een briefje in de brievenbus met de gegevens waar u het pakket kan afhalen. Haalt u het pakket niet tijdig op, dan wordt het pakket terug gezonden naar ons. Een 2de verzending naar uw adres is niet kosteloos (kosten bedragen hiervoor 8 euro). Graag hiervoor uw begrip.
-
Verzendkosten?We verzenden uw bestelling gratis vanaf een bestelbedrag van 150 euro. Bij orders < 140 euro betaalt u 4,95 euro verzendkosten. Afhalingen bij onze winkel (Meenseweg 72, Ieper) zijn uiteraard kosteloos. Voor onze verzendingen werken we samen met Bpost, en DPD.
-
Wat is de levertermijn?Van zodra Kiddieboontje uw betaling heeft ontvangen, behandelen we uw bestelling. De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel. Uiterlijk binnen de 7 werkdagen mag u uw bestelling ontvangen. Indien de levertermijn niet gehaald kan worden, dan wordt u persoonlijk op de hoogte gebracht.
-
Wanneer komt mijn pakje bij mij aan?Wanneer uw bestelling bij ons verzonden wordt, ontvangt u een mail.
-
Mijn pakje is verloren geraakt bij de koerierdienst, wat nu?"Elk pakket dat verzonden wordt, kunnen we traceren via een track&trace code. We contacteren de desbetreffende koerierdienst en zorgen ervoor dat u binnen een redelijke termijn uw bestelling mag ontvangen.
-
Mijn ontvangen bestelling is niet correct?Liep er toch iets fout? Ontving u niet datgene dat u besteld heeft? Dit proberen we te vermijden maar missen is menselijk. Neem contact met ons op en we zetten onze fout recht. Let op: kleuren van de artikelen en kleuren van opdruk kunnen verschillen met de werkelijkheid, graag hiermee rekening houden.
bottom of page