FAQ
U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces.
Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt worden niet gratis een 2de keer aangeboden.
Heb je een typfout gemaakt, vergist van maat of van kleur, gaf je een verkeerd leveradres door? Neem zo spoedig mogelijk contact op met ons via nancy@kiddieboontje.be. We kunnen de bestelling nog aanpassen indien dit binnen een redelijke termijn wordt doorgegeven. Plaats geen nieuwe bestelling met de juiste gegevens, dit zorgt voor verwarring.
U kan uw bestelling afhalen in een afhaalpunt. Dit hangt af van de koerierdienst die je pakket bezorgt. U vindt een briefje in de brievenbus met de gegevens waar u het pakket kan afhalen.
Haalt u het pakket niet tijdig op, dan wordt het pakket terug gezonden naar ons. Een 2de verzending naar uw adres is niet kosteloos (kosten bedragen hiervoor 8 euro). Graag hiervoor uw begrip.
Liep er toch iets fout? Ontving u niet datgene dat u besteld heeft? Dit proberen we te vermijden maar missen is menselijk.
Neem contact met ons op en we zetten onze fout recht.
Let op: kleuren van de artikelen en kleuren van opdruk kunnen verschillen met de werkelijkheid, graag hiermee rekening houden.